tisdag 15 april 2014

Sista inlägget på Blogspot


Nu har jag bestämt mig, detta blir det sista inlägget på www.cykelbloggar.blogspot.com Även om jag fortfarande ar vissa problem med att lägga till några bloggar i uppdateradelistan så kör jag på. Vi håller på med att fixar detta problem, den främsta orsaken är att blogg.se använder ett snart 10 gammalt verktyg för bloggar och det nya stödjer inte så gammal kod.

Vi håller tummarna för att det kommer att lösa sig inom kort. Någon gång under dagen kommer min nya sida att aktiveras och då får ni kika in på www.cykelbloggar.se istället.

Ni kommer att märka det bl.a. att det mesta på denna sida kommer att försvinna, det som kommer att bli kvar är de sidor (bloggar) jag fortfarande inte kan flytta samt alla inlägg som ett arkiv över tiden som jag använt blogspot som verktyg. Jag har ju haft den här adressen sedan januari 2009 vilket är några år.

Hoppas ni kommer att uppskatta det nya utseendet, och jag ber er de som länkat till min sida att peka om den till www.cykelbloggar.se har ni sidan i en list som typ den jag använt så måste ni använda följande adress: http://www.cykelbloggar.se/feed/

Hälsningar,
Fritz

Inga kommentarer: